هم صحبتی با شما

سلام همراهان من

بعد از مدت ها لازم دیدم یه صحبت کوچولویی باهاتون داشته باشم. ضمن اینکه بعد از تولدم اولین صحبت هام توی وبلاگمه. اول از همه ی مهربون هایی که لطف کردن و تولدمو تبریک گفتن واقعاً سپاسگزارم. الان که چند روزه 21 سالم شده از اون شیطنت ها و لوس بازی ها کم نشده. در هر صورت سالی که گذشت برای من پر از فراز و نشیب و تجربه  بود. شاید خیلی بیشتر از سالهای پیش معنی زندگی رو درک کردم. خدا خیلی کمکم کرد. بهتره بگم نجاتم داد و منو از وضعیتی که شاید در ظاهر هیچ اثری ازش نبود اما باطنمو بهم ریخته بود در آورد. من به خیلی چیزها رسیدم و اونا رو لمس کردم. دیدگاهم خیلی تغییر کرد و فکر می کنم در واقع دست قدرتمند خدا منو بلند کرد. حالا نمیخوام زیاد در موردش صحبت کنم فقط از خدا متشکرم. در مورد انفجار وبلاگم هم باید بگم که چند روز قبل از تولدم زدمو وبلاگمو داغون کردم!!! البته بیشتر حس کنجکاوی باعث این اتفاق شد که کلاً وبلاگمو حذف کردم. البته به یاری دوست خوب و طراح قالبم وبلاگ هفت قدم تا تو قالبم برگشت اما آرشیوم... . خب همه ی اون نوشته ها خودشون خاطره های خوبی بودن که البته شعرها و نوشته هایی که خودم گفته بودم رو دارم.

این آسمون خاکستری بهترین جاییه که من می تونم توش راحت باشم. فکرشو بکن : یه آسمون... . وبلاگمو خیلی دوست دارم. همین طور قالبشو (که قراره تغییر کنه). همین طور آهنگشو و همین طور همراهانشو. آسمون خاکستری هم تنهایی هاشو با من قسمت کرد! شاید اون تنها کسی بود که تونست از من حرف بکشه! و من ِ تودار و مغرور و گستاخ رو مغلوب کنه! البته این مغرور و گستاخ رو تازه فهمیدم که هستم! اینجوری شد که من حرف های دلم رو به آسمون خاکستری گفتم و توش نوشتم. الان 10 ماهه که ما با همیم!

نظرات 8 + ارسال نظر
پیام چهارشنبه 10 آبان 1385 ساعت 06:30 ب.ظ http://khater.blogsky.com/

سلام خوبین شما وبلاگتون خیلی زیباست بهتون تبریک میگم ان شالله که موفق بشین به منم یه سری بزنید خوشحال میشم موفق باشید یا علی خداحافظ

خاطره پنج‌شنبه 11 آبان 1385 ساعت 09:20 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
پیش میاد...منم یکبار ایمیلی که خیلی دوست داشتم داغون کردم

مریم همراز عشق پنج‌شنبه 11 آبان 1385 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام مریم جونم
خوبی
خیلی خوب نوشتی

از اینکه توضیح دادی چه بر وبلاگت گذشتم عالی بود

از اینکه از قالبمم تعریف کردی ایول

موفق باشی

علی پنج‌شنبه 11 آبان 1385 ساعت 03:50 ب.ظ http://saegheh.blogfa.com

سلام عزیزمن
آسمون خاکستریت عالیه...
واقعا زیباست

کتونی جمعه 12 آبان 1385 ساعت 09:13 ب.ظ

منم هفته‌ی دیگه که می‌رم خونه آپ می‌کنم... ها ها ها؟!

یک متهم شنبه 13 آبان 1385 ساعت 08:05 ق.ظ http://eteham.persianblog.com

سامعلی دمت گرم که ما رو فراموش نیمیکنی.
خولاصه سعیات بر اینه که مام شوما رو فراموش نکونیم. خولاصه غرض از موزاحمت ای آق موتهم آپه مونتظر شومام هستیم.شوما که آپ شدین به یاری حق و دعاهای معظم له.
پس هفتیا قالب تو رو هم درست کردن.من در همینجا اعلام میکنم که آهنگت خعلی مشتیه

[ بدون نام ] شنبه 13 آبان 1385 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.arezoo62.mihanblog.com/

سلام دوست من بهتون تبریک میگم
برام دعا کنید می خوام بمیرم..................

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آبان 1385 ساعت 10:48 ق.ظ http://arezoo62.mihanblog.com/

سلام دوسن من مرسی از اینکه اومدی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد