دلم بد گرفته است امشب

امشب دلم هواتو کرده

دل توام بعضی وقتا یاد من می افته؟

 

نظرات 14 + ارسال نظر
خاطره جمعه 15 دی 1385 ساعت 09:51 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
ای ول
خوشم میاد وقتی پینگ میکنی من اول میشم

حتما به یادت هست

سیاوشی.عاشقانه ها جمعه 15 دی 1385 ساعت 01:43 ب.ظ http://arezoo62.mihanblog.com

اول از هر چی سلام
ای شمع آهسته بسوزکه شب دراز است ای اشک آهسته بریز که غم زیاد است......
میدونی چیه مریم عزیز مگه میشه به یادمون نباشند ولی سعی دارن فراموش کنند ما رو... من و تو و همه عاشقان فراموش شده ایم......
دوست داشتی در محفل عاشقانه ها میزبان ترنمت هستم....
تا درودی دیگر به درود... خداحافظ همین حالا... شاد و لحظه ای غمگین نباشی...

نسرین جمعه 15 دی 1385 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
سلام به روی ماهت گلم......! مرسی که هوامو داری! من و ببخش که این همه کوتاهی می کنم! سعی می کنم دیگه تکرار نشه! قوربونت برم قضیه من خیلی پیچیده است! اصلا خر تو خر شده هه چیز! توهم غصه نخور گلم! اون که رفته دیگه رفته! دیگه برگشتن نداره! راستی من آپ کردم ولی گلم تا مدتی قسمت نظرات نوشته های جدیدم بسته است! یا حق!

behshad ( Booter ) yahoo ۸ شنبه 16 دی 1385 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye
rasty man dost nasrin hastam va wb u onja didam moafagh bashy

[ بدون نام ] دوشنبه 18 دی 1385 ساعت 03:30 ب.ظ

من اینگونه عاشق بودم و تو نیز اینگونه معشوق...
من معشوق تو شدم و تو نیز معشوق من...
این بود راه دوستی عاشق؟

مرگ دلم پای تو............اگه ازش گذر کنی

..
..
دلت شاد

دفتر عشق دوشنبه 18 دی 1385 ساعت 06:55 ب.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

گمشده ام ، در یک قفس سرخ ،در یک باغ پر از گلهای سرخ محبت و عشق...
گمشده ام ، در قلب یک عاشق ، در قلب یک مجنون ....
گمشده ام ، در یک آغوش گرم ، در دشت پر از آرزو و امید ...
گمشده ام ، در کنار دریا ، لحظه غروب خورشید ، درون دستهای گرم یک معشوق....
گمشده ام ، در کوهستان و صحرا ، در آسمان و این دنیا!
من یک گمشده پر آوازه ام ، یک گمشده در دنیای قلبها!
سلام. خوبی؟ وب لاگ زیبایی داری.خوشحال میشم به دفتر عشق هم بیای. شاد باشی. یا حق

(.....*غریبه*.....) دوشنبه 18 دی 1385 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.gharibe23.blogfa.com

سلام.آپ قشنگی بود ممنونم که خبرم کردی.
خوش باشی....

خدایا گرتودردعاشقی را میکشیدی توهم زهرجدایی رابه تلخی میچشیدی اگر چون من به مرگ آرزوها میرسیدی پشیمون میشدی ازاینکه عشقوآفریدی....
Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) ........
........(_.........

آرش از وبلاگ پریچهر چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 11:51 ب.ظ http://cocacola.blogsky.com

سلام مریم جان
نبینم ناراحتیتو آبجی جونم ...
انشالله که همچی اونجوری که تو می خوای و برات خوبه بشه
کلـــــــــــــــــــــی اونجا یادتون کردم ...
ممنون از لطفت که همیشه شامل حال من بوده
شاد باشی عزیز دلم ...
به امید دیدار ... .

دفتر عشق جمعه 22 دی 1385 ساعت 09:13 ق.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

آرزوی پرواز را دارم ، پرواز از این سرزمین بی محبت ، میخواهم سفر کنم ، سفر به سوی سرزمین خوشبختی ها و کاش همسفری بود و آن همسفر من تو بودی!
آروزی شنیدن صدای نفسهایت را دارم ، کاش فاصله ای نبود و کاش ما در کنار هم بودیم تا صدای نفسهای گرمت را احساس کنم ، کاش مرزی نبود بین ما و ای کاش اگر هم مرزی بود آن مرز تو بودی!
آرزوی آغوش گرمی را دارم که مرا در آغوش خود بگیرد و در آغوشش با من با صدای آهسته درد دل کند و ای کاش آن آغوش ، آغوش گرم تو بود!
سلام. خوبی؟ دفتر عشق آپدیت شد. منتظر حضور گرم و پرمحبت شما هستم.شاد و پیروز باشی. یا حق

[ بدون نام ] جمعه 22 دی 1385 ساعت 08:28 ب.ظ http://doxy.blogsky.com

صـــلام مریم خانم.
سرنمیزنید... !
*********************
اگر عاشقت باشه همیشه به یادت هست...
مطمئن باشین...
*********************
راستی اگر یکمی عمیق تر فکرکنید حتما متوجه میشید که چرا میگم چه گناهی کردم که ایرانی شدم!!
about all of thing you think !! and identity mislay !

راستی مگه بد آدم تنها و یکرنگ بره؟! بهتر از اینکه با چند نفر صدرنگ بره...!!
یه چیز دیگه این قالب مشکیتون خیلی زیباست...از کجا کدش رو گرفتین؟
با
با
ی

مریم همراز عشق شنبه 23 دی 1385 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام مریم جونم

شرمنده خیای گرفتار شدم یی هویی

قشنگ نوشتی خانومی

اما میگن اگه یک عاشقی به فکر یارش باشه اون یکی هم بی تاب میشه

تجره بود

داکسی شنبه 23 دی 1385 ساعت 10:33 ب.ظ

صلام .
ممنون از الطافتون ! ولی متاسفانه اون سایتی که در مورد قالب وبلاگ نوشتید...فیلتر بود!
حتما قسمت نبود...!
واقعا راست میگید این حیون ها که ایرانی نبودند...که بفهمند من ایرانی هستم!!

با
با
ی

مریم همراز عشق دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام گلم

کدی که گفتی فرست نشد میل بزنم تو کامنت گذاشتم

<SPAN
style=" COLOR:#FAE5B5 ; font-weight:bold">
<marquee direction="right" behavior="alternate"> ๑۩۞۩๑ جهان و هر چه در او هست سهل و مختصرست ... ز اهل دل این مختصر دریغ مدار ๑۩۞۩๑ </marquee></SPAN>

یکم بهم ریخته است اما متوجه میشی

قربونت روز خانواده مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد