قطره

 

دشوار است،

خانه ات آسمان باشد

تو اما،

جدا افتاده از مادر، ابر

تنها و تنها باشی

دست تو را می گیرم،

کفش های بارانی مان،

راه طولانی مان،

باید خطر کنیم!

گوش کن!

ذره های هوا، نجوا می کنند

شنیدی؟

میگویند: تمام زندگی را سفر کنیم

آنها اشتباه می کنند!!

باید تمام سفر را زندگی کرد

مهم، سفر است نه هدف!

آنچه بدست می آوری

بی آنکه از سفر لذت ببری

بیهوده و از دست رفتنیست

دستهایم را محکم بگیر

سفر گاهی پر مخاطره است

گاه می افتیم، گاه زخمی می شویم

گاه می شکنیم، به بیراهه می رویم

آنچه تو را بازمی گرداند، اینجاست

"ایمان"

سفر، تجربه است

لحظه لحظه، نشانه است

چشم هایت را باز کن:

و لحظه ها را دریاب

تو و من آه

یا به دریا می رسیم و متحد می شویم

یا به خاک می رسیم و قد می کشیم

سرنوشتمان آنگاه

قرین شادی و شور است

و...

سفری نو آغاز می کنیم 

 

 پی نوشت ماه رمضانی:یاعَظیمُ اغفِرلِیَ الذَّنبَ العَظیمَ

نظرات 9 + ارسال نظر
پرویز دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.parviz-h.persianblog.ir

درود بر مریم گرامی

خاطره دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 11:44 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

ماه رمضان خوبی داشته باشی

مجتبی آقاجری سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 12:30 ب.ظ http://avazebaran.coo.ir

سلام مریم جان
طاعات و عبادات تون قبول باشه ایشالله ..
متن زیبا و شور انگیزی بود ... یاد جمله معروف فروغ افتادم که می گفت :
آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست
منکه چه عشق بازی هایی با این ماه نمی کنم . سرشار از خاطره ... زبونم قاصر از وصف فضائل این ماه ...
مریم جان التماس دعا دارم حتما؛ من و هنگامه رو اون موقع که اذون مغرب رو میگن و روزه تونو وا می کنین ... ما هم حتما؛ به یادتون خواهیم بود .
موفق باشین
اواز باران

مریم(سایه) سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام گل من بالاخره تصمیم گرفتم با اسم حقیقیم برگردم
وقتی می بینم همراز عشق فقط بدلیل خودخواهی یک نفر
باید فقط با یک پست اونهم بدون نظر تا ابد باقی بمونه بدم میاد
دیدم چرا من اسم خودم رو مخفی کنم مریم جونم
از این به بعد منو می تونی مریم صدا کنی عزیزم
راستی شادی بهت سلام رسوند
اون و ابجیاش دانشگاه قبول شدن

مریم(سایه) سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 09:51 ب.ظ

گل مریمم این شعر زیبا بود
اول فکر کردم از خودته اما دیدم یاداشت مهم زدی

بازم میگم خوشگله و انتخاب جالبی بود
شاد و سلامت باشی
به جایی برای موندن سر بزن البته مطلب جدید نذاشتم اما
خوشحال میشم به وبلاگم صفا بدی

سلام مریم عزیز
متشکرم از دقتی که داری

این متن با اینکه در قسمت یادداشت مهم درج شده از خودم بود
فقط چون شعر نبود
توی این قسمت گذاشتمش

گیتار و شعر پنج‌شنبه 21 شهریور 1387 ساعت 09:17 ق.ظ http://tasharnameh.blogfa.com/

سلام دوست قدیمی...حرفی نیست آنگاه که ستاره ها می آیند و میان نوشته هایت لانه می کنند...زیبا بود مثل همیشه...مهم سفر است نه هدف!!ممنون که فراموشمان نمی کنی...و یکشنبه!

موج پنج‌شنبه 21 شهریور 1387 ساعت 10:48 ق.ظ

سسسسسسسسلام

ممنون از حضور سبزت

درتمامی راه ها سنگهایی افتاده است که وامیداردمان تا آهسته گام برداریم،به افتادگان یاری دهیم تا چون ما باز ایستادن را بیاموزند

شاد باشی و در پناه حق

. پنج‌شنبه 21 شهریور 1387 ساعت 12:27 ب.ظ

چقدر زیبا !!!
همین.

شبگرد تنها پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.badboytanha.blogfa.com

سلاااام وب جالبی داری به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد