هوای دل

شک می کنم گاهی: 

این دلم بود از اینجا رد شد؟! 

می شود مثل پرنده 

لب یک پنجره ی باز 

رویروی شب تنهایی و ماه 

می پَرَد سمت تهی! هیچ! سکوت! 

می خَزَد تا ملکوت!

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 04:36 ب.ظ http://Sandbad64.blogfa.com

چه وبلاگ غریبی داری!
عجب آوازی!
نمی دونی چه حال غریبی بهم دست داده!
نمیدونم!
منم همش چند شبه که فهمیدم خدا،خوبیه محضه و این ماییم که
دنیاش رو به لجن کشیدیم۱
قربونت!
برام دعا کن.

مریم همراز عشق پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 07:12 ب.ظ http://sayehman87.blogfa.com

سلام مریم جوونم
خیلی زیبا نوشتی خوشگله
کوتاه و مختصر به قول استاد خلاصه و مفید

از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنون
از نظرت هم ممنونم حتما حق با تواه
اما می دونی دلم م یخواست خیلی حرف بزنم
چون خیلی حرف داشتم
دلم برای همراز عشقم تنگ شده
و همراز کسیه که باهاش حرف میزنم همون کسی که استاد گفت
باید باهاش حرف بزنی
می دونی دلم برات خیلی تنگ شده
خیلی زیاد
ای کاش بشه قرار بزارم باهات
دانشگاه اگه شروع بشه همه روز کلاس دارن بجز ۵شنبه ها
درگیر شدم بگذریم
مریم جونم
این دلم بود ازاینجا رد شدت
خدایش خیلی زیبا بود دختر
هر چه از دل برآید بر دل نشیند
شاد و سلامت باشی

مریم همارز عشق سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام مریم جونم

عیدت مبارک گل من

دانشگاه قبول شدی مبارک


با یک عکس جایی برای بودن به روزه

به خانواده سلام برسون

دلم برات تنگه

بازم عیدت مبارک

پارکانت پنج‌شنبه 11 مهر 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://parkanet.blogsky.com

شعر زیبا و دلنشینی بود به دل ادم میشینه ....

مجتبی اقاجری جمعه 12 مهر 1387 ساعت 12:06 ب.ظ http://avazebaran.coo.ir

سلام دوست خوبم
عیدت مبارک . نماز و روزهات هم قبول درگاه حق باشه .
آفرین مریم جان . از این کارت لذت بردم . نقصی درش ندیدم .کاملا؛ به ریتم توجه کردی . اصلا؛ از وزن تعیین شده ابتدایی خارج نشدی . جای تحسین داره . حس قشنگی هم داره . فقط میتونم تبریک بگم . کار زیبایی بود . البته منو به کوچه باغ شعر سهراب هم برد ...
راستی تو کامنت بالایی یکی از دوستان نوشته دانشگاه قبول شدین . به سلامتی . کدوم دانشگاه و چه رشته ای ؟ کم کم دارین از میون ما میرینا !!
ایشالله که موفق باشین
راستی وقت کردین سری بزنین . بالاخره آپ کردم ...
التماس دعا

مجتبی اقاجری شنبه 13 مهر 1387 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام مریم جان
ممنونم که سر زدین . در مورد شعر هم لطف داشتین .
ایشالله که این مقطع رو هم با موفقیت پشت سر بذارین و یه روز هم خبر قبولیه ارشدتون رو اعلام کنین .
موفق باشین هر جا که هستین و هر جا که باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد