حسین علیه السلام

                     عاشقان سوی شهادت تاختند 

                                                    از عطــش٬ والا بتــی پرداختنــد 

                      در وصــال یار شیرین با شتــاب 

                                                     دست و ســر را زیر پا انداختــند 

 


 

  

                    پیش چشمانت چه دیدی یا حسـین؟

                                          مصطفی(ص)دربر کشیدی یا حسین(ع)

                    خون تو خــــــون خدا، خــون علی (ع)

                                          اول و آخـــــر شهیـــــدی یا حــــسیـن(ع) 

 

پی نوشت: خرده نگیر بر آنچه می بینی. هنوز دستهایم می لرزد، از لیاقتی که نداشتم و نگاه تو.  

هنوز همه چیز دور سرم می چرخد. هنوز قلبم می ریزد، می لرزد.

نظرات 8 + ارسال نظر
دل سه‌شنبه 17 دی 1387 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام عزیز

آفرین مریم
آفرین مریم

یقین بدان که نگاه زیباتری داره تو رو میبینه

موج پنج‌شنبه 19 دی 1387 ساعت 11:00 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام

ممنون که اومدین

کلبمو با حضورت نورانی کردی....

ببخش که دیر اومدم

صدا کن مرا

صدای توزیباست

صذای تو سبزینه ی ان گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید


در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تا برایت بگویم

جه اندازه تنهایی من بزرگ است

و تنهایی من شبیخون حجم تورا پیش بینی نمی کرد

و خاصیت عشق این است....

راستی عزاداریت قبول...التماس دعا

شاد باشی..

بازم بیا...

مریم همراز عشق سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 10:33 ب.ظ http://sayehman87.blogfa.com

سلام مریم جونم
رفیق بی وفات اومده
مرمیم فوق العاده است شعرت
ان شالله هر چی از خدا می خوای بهش بررسی
اینقدر شعرت زیباست که نمی دونم چی بگم دختر
کارت عالیه
خوشحالم دوست مهندس و اندیشمندی مثل تو دارم
دوست دارم هزار هزار .... تا بیشتر از قبل
خوش به سعادت که شعر برای امام حسین
گفتی چون اقا هر کی رو به نظرم انتخاب نمیکنه
اجرت با خدا و سیدالشهدا باشه گلم

موج چهارشنبه 25 دی 1387 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام

چه خاطره ی زیبایی...

امیرحسین پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 11:04 ق.ظ http://12587.blogfa.com

به من حتما حتما حتما سر بزن

مجتبی آقاجری جمعه 27 دی 1387 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام مریم عزیز
ببخشید که اینقدر دیر اومدم . زیبا بود .وقعا؛ با ارزش و خوش سعادت بود ...
التماس دعا

مریم دوست جونت شنبه 28 دی 1387 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام مریم جونم
ممنون سر زدی
خوشحالم که از شعرم خوشت اومد
ممنون از کامنتت
مثلا می خواستم بهت زنگ بزنم
هنوز شغل جدیدم درست نشده
فردا معلوم میشه
برای همون نتونستم بهت زنگ بزنم
از اینکه از پیام نور انصراف دادی بهت حق میدم
البته نمی دونم چرا اما مریم شرایط خیای سختی داره
برای شاغلل به نظرم مناسب نیست سخته خیلی سخت
برات دعا میکنم البته اگر قابل باشم ان شالله موفق باشی
و علمی کاربردی قبول بشیچون می دونم حقته که قبول بشی
منتظر جواب قبولیت هستم به مامانم میگم برات دعا کنه
مریم جونم ان شاالله باهم قرار میزاریم
بعد امتحانا بهتر این زمانه
دوست دارم خیلی زیاد
از اینکه سر زدی خوشحال شدم

. سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 11:46 ق.ظ

از عطش والا بتی پرداختند یعنی چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد