باورم نیست...

خیال توست که دل از من گرفته است

من کنار جاده های تنهایی ام بودم

و عمری با آن جاده های سوت و کور

خو گرفته بودم

آمدی چه طوفانی به پا کردی

حالا اینجا آسما نها همه خاکستری

روزها همه خاکستری

اشک ها همه خاکستری

یادم هست روزی برایم نوشتی ... از دو بال یک پرنده

باور می کنی؟

از وقتی که گفتی باورم کن

تو را باور کردم

اما هرگز نتوانستم رفتنت را باور کنم

حالا تو را باور کنم یا اشکهای روی گونه هایم را؟

تو اشک هایم را ندیدی

شاید اگر می دیدی...

نه! نمی رفتی!

حالا بگو چگونه باور کنم رفتنت را؟

تو که حرف از وفا و صداقت می زدی

آری از عشق تا نفرت یک تارمو فاصله است

پس چرا من از تو متنفر نمی شوم؟

چرا سطر سطر ی که می نویسم

اشک میریزم

آه استاد با من چه می کنی؟

 

پی نوشت تولدی! : ۹ آبان تولد داداش جونم بود. واسه خاطر اینکه روز تولد ولیعهد دنیا اومده بود تو شناسنامه اش نوشتن ۸ آبان!!!! **داداش افشین تولدت مبارک**

نظرات 8 + ارسال نظر
سیاوشی یکشنبه 14 آبان 1385 ساعت 11:12 ق.ظ http://www.arezoo62.mihanblog.com/

سلام دوست خوب من مرسی قشنگ بود...........
در ضمن کسی رو که واقعا عاشقش باشی هر چقدر هم اون بهت بدی کنه بازم هم عاشقشی چون عاشقش شدی با همه خوبیها و بدیهاش...........

مریم همراز عشق یکشنبه 14 آبان 1385 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام مریم جون
تولد داداش افشینت مبارک
از طرف من به خودشون و خانواده محترمشون تبریک بگو
چرا منو دعوت نکردی بیام کیک خورون{چشمک}

خیلی قشنگ نوشتی
عکستم حرف نداره ایول دخمل

مریم همراز عشق چهارشنبه 17 آبان 1385 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام مری جون آمودم ممنونم که آومدی


سر میزنی شادم میکنی
ایول رفیق


میگما لطفن اسمت رو شعرات بنویس کوپ میزننا

حالا تو گوش نکن

خیلی باحالم نه

مریم همراز عشق چهارشنبه 17 آبان 1385 ساعت 02:52 ب.ظ

از عجایب بلاگ اسکا
مریم باورت میشه من تونستم بیام دوباره بنویسم

مریم همراز شعق چهارشنبه 17 آبان 1385 ساعت 02:53 ب.ظ

مریم همراز عشق چهارشنبه 17 آبان 1385 ساعت 02:55 ب.ظ

ههه ههه دیدی اسمم بد نوشتم اینترم واسه یه چیز دیگه زدم اشتباهی شد

در برگریز لحظه ها
تنها پاییز است
که مرا می نویسد
دیروز بهار بودم
امروز پاییز و فردا زمستان

مریم همراز عشق چهارشنبه 17 آبان 1385 ساعت 02:56 ب.ظ

۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷
۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷
۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷






۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷
۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷

خواستم تنوع داده باشم

مریم چهارشنبه 17 آبان 1385 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام رفیق چطوری؟
جدی این شعر و خودت گفتی؟
بابا ایول خیلی کارت درسته
راس میگه رفیقت سرقت ادبی می کننا
آهنگ وبلاگت خیلی دل نشینه
رخصت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد