آموزگارما:طبیعت

پرشور می تپد؛

           نبض طبیعت

             و در رگهاش

         خون زندگی جاریست:

  در ساقه ی گیاه

                     در شاهراه رود!

          در ریشه های گل

                   در سنگهای کوه!

مجذوب می کند

     عشق می تراود

         از تکاپو سرمست

            در پناه یک دست!

چون تلاشش این نیست

            که «فلانی» باشد!

                     مثل خورشید٬ درخشنده

                              یا که چون ماه٬ فریبنده! 

نظرات 9 + ارسال نظر
خاطره یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 09:03 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

پر معنا

گیتار و شعر یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 10:44 ب.ظ http://tasharnameh.blogfa.com/

سلام دوست قدیمی...صد دانه یاقوت...حس نوستالژی زیبایی داشت...ممنون که فراموشمان نمی کنی...ویکشنبه!

مریم دوشنبه 4 آذر 1387 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام گل مریم خودم
به به
آموزگار ما طبیعت رو خوب اومدی
مریم عالی بود
آُرین
فلانی معنی دار بودا منظورت کیه اسم بگو زود تند سریع؟؟۱!


عروسی خوب بود جایت خیلی خالی داماد فکر کنم وضع مالیش خوب باشه
بهم میان مبارکشون باشه
عروسمون ساده و لی زیبا بود به نظرم
بی ادبیاتی من تنها دوست عروس بودم ای کاش میومدی

درباره غیبتام مریم مربیگری بدمسنتون داشتم
یکم درگیر دانشگام یکم ورزش یکم خبر
بعد برا تهیه خبر صومعه سرا هم میرم وقتم پر شده
دلیل غیبتام اینه زیادی مشغول کردم خودمو
دوست دارم خیلی زیاد
ممنون که مثل همیشه دوستیت و وفاداریتو و به من ثابت کردی
اسیرتم رفیق
به خانواده محترم خیلی خیلی سلام برسون
مواظب خودتم باش
مثل همیشه درسات رو بخونی
ان شااله دکترا بگیری بلامیسر

مجتبی آقاجری سه‌شنبه 5 آذر 1387 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام
مدتی هست که خرابم ... از این که حالی واسه نقد و بررسی ندارم عذر میخوام ... تنهاخوندم و مثل همیشه پی به توانایی هاتون بردم ...
ببخشین
التماس دعا ( شدیدا؛ محتاجم )
موفق باشین

مریم پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام مریم
خوبی
از اینکه سر زدی ممنونم
می بینم حالا نظرمونو تائید نمی کنی آبجی خیالی نیست
راستی مریم
دست گل جدید به اب دادم
تو دانشگاه داشتیم بسکتبال تمرین می کردیم
سالن نپیچید رو پام پیچیدم تو گچ با اجازه
من دیگه از دست این مصدومیتام دارم دیوانه میشم
جات خالی رفتم دانشگاه استاد گفت بعد از سالها تو اولین اسیب دیدگی در بسکتبال تو دانشگاه بودی
مریم من از یاد رفته را به حال خود رها کنید (خنده) فعلا دارم اینو گوش میدم
مواظب سلامت باش

شعرت فوق العاده بود دختر
اسیرتم رفیق

فرزاد پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 04:31 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
زندگی در نبض اقاقی جاریست

موفق باشید

جواد شنبه 9 آذر 1387 ساعت 11:33 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام مریم خانوم

من خوبم...به زیستن ناچار...

شما خوبین؟

زیبایی بهایی نداره...طبیعت آنچه را که دارد ارزانی می دارد...ما نیز آنچه را که داریم...یکی محبت و عشق...دیگری خشم و نفرت

ممنون از محبتت

منم به روزم

شاد و پاینده باشین

یوسف نیا یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.mehvar.com


سلام
همانطور که مستحضرید برای افزایش بیننده سایت ، موتورهای جستجو از اهمیت فوق العاده ای برخوردارند. و یکی از روشهای بسیار مهم و از همه جالبتر رایگان، برای افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور باPageRankسه و با بیش از 1000لینک مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم. ضمنا اولین دوره قرعه کشی لینکستان محور انجام گردید امیدواریم در قرعه کشی های بعدی لینک شما یکی از برندگان باشد. شما محور توسعه هستید.
ارادتمند یوسف نیا

موج شنبه 16 آذر 1387 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام

زیبایی در نگاه توست

شعر فاصله ها رو تقدیم می کنم:

آنچه مرا از تو

تورا از من دور می سازد

فاصله ی جغرافیایی نیست

دلهایمان فاصله ها را پشت سر می نهند

و لبخند زنان به آغوش هم درمی آیند

آری

آنچه مرا

تورا

دلهایمان را از هم دور می سازد

جسم مادی ماست

پر نیاز

پر هوس

پرتمنا

در ورای آن موجودیست به نام انسان

آری،انسان

اورا دریاب و به خود ببال که یک انسانی

آزاد ورها
شاد باشید و در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد