دلبستگی را رها کن!

                                                      این یک شعر نیست!

تو هرگز

         به هم پیچیدن شب و روز را

                                    درک کرده ای؟!

تصور کن:

        شب اگر دلبسته ی روز باشد

                               همه چیز در هم می پیچد

                                               زمین دیگر زمین نیست و آسمان نیز

دلبستگی را رها کن

                      رها باش

                          رها در آغوش باد

                                        اصلاً خودِ باد باش!

تو برای هیچ نخواهی ماند و

                               هیچ برای تو

دلبسته اگر شوی

              حریف دلتنگی نخواهی شد!

 

پی نوشت: از ما گفتن!

نظرات 31 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 16 مرداد 1386 ساعت 02:58 ب.ظ http://a-r-f.blogfa.com/

سلام مریم خانم
وقت بخیر
از لطف و عنایت شما ممنونم شاید دوباره اومدم ولی فعلا مشخص نیست . داشتن دوست های مقل شما با محبت و مهربان همیشه باعث دلتنگی میشه .
انشاء ا... که کارهادرست بشه و بازم در کنار شما دوستان با محبتم باشم
یا علی

گیتار و شعر سه‌شنبه 16 مرداد 1386 ساعت 05:17 ب.ظ http://tasharnameh.blogfa.com/

سلام...!وقتی نیست برای به نظاره نشستن...دلبسته می شویم حتی اگر فاعده جهان زیر و رو گردد...ممنون که سر زدی..می بینمت دوست قدیمی...یکشنبه!

جواد سه‌شنبه 16 مرداد 1386 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.cheaplylove.blogfa.ir

سلام... وبلاگ عاشقانه ای داری...
امید آنکه همیشه عاشق باشی...
[گل][گل][گل]

خاطره سه‌شنبه 16 مرداد 1386 ساعت 10:52 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com/

کاش میشد اما سخته

دختری از جنس بلور چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 01:54 ق.ظ

به نام خدا
سلام مریم جوون..خوبی؟
دلم واست تنگ شده بود...
خبری ازت نیست...
من آپم...
یا حق!

مریم همراز عشق چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام مریمی

زیبا بود
مخصوصا به هم پیچیدن شب و روز

راستی بهت زنگ میزنم

ولیست رو برات می خونم

ممنون

سینوهه چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 06:42 ب.ظ

راست میگی دلبستگی سخته.
سختر ازون دل تنگیه. من آپم

ایام به کام

مجتبی چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام مرسی که سر زدی
شعر شما رو هم خوندم واقعا؛ که شعر بود .
زیبا بود و با شکوه
موفق باشین

اواز باران

سیاوشی پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 12:33 ق.ظ http://arezoo62.blogsky.com

سلام مریم جوون خوبی... قطعه بالا خیلی زیبا بود.......
رها باش تا ناکجا آبادها...... دلت شاد.......
راستی منم update کردم...... بدرود مهربان....

درویش پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 05:43 ق.ظ http://www.yaas255.blogfa.com

و لابد از ما هم نشنیدن...!!

دختر آسمانی جمعه 19 مرداد 1386 ساعت 02:15 ب.ظ http://elahe-sharghi.blogfa.com

salam mehrabunam..
vaghan azat mazerat mikham ke yek modate tulani aslan natunestam biam..
rastesh yekam moshkelat daram,
dige be Asemoonam ham dir be dir miam,
vagarna fekr nakon ke bi marefat shodam khanumi!!
har vaght ke betunam motmaen bash hatman be kolbeye zibat sar mizanam,
bazam mikham ke mano bebakhshi,

Omidvaram Asemoone Delet hamishe Abi bashe...

رضا جمعه 19 مرداد 1386 ساعت 05:43 ب.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام چرا اینقدر بوی غم می ده اینجا؟ منتظرتم. منم غم دارم بهم سر بزن

سینوهه جمعه 19 مرداد 1386 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام عزیز
کجایی خبری ازت نیست.
پست فعلیم تا فردا .
میخوام پست جدیدمو آپ کنم.میخوام نظر تو بدونم گل دختر.

یاس جمعه 19 مرداد 1386 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.yaas255.blogfa.com

سلام. خوبی از خودته! آپم

ماجولیکا شنبه 20 مرداد 1386 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.sonat-shekan.blogfa.com

و رها خواهم شد...............

سینوهه.آیهان .ام جی. مجتبی شنبه 20 مرداد 1386 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام
وارنینگ این یک شعر تیست یک بمب ساعتی!{ چشمک}
من آپم پاشو بدوبیا.

ایام به کام

ساینا دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 12:36 ب.ظ

خبر خبر خبر

خبر داغ و تازه

تا دیر نشده برین به دوستاتون تبریک بگین

یاسر از کویت و مریم همراز عشق میخوان با هم ازدواج کنن

یاسر از کویت دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام مریم خانم

خوبی

والا من هم تو این کارای ساینا یا سانیا خانم موندم

اولش خودش و به نام دوست مریم همراز عشق معرفی کرده

یک چیزایی گفته

الان هم که این حرفا و زده

خیلی از دستش ناراحتم

مریم همراز عشق دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام مریم جونم

جات خالی تو انجمن
شعرام حسابی نقد شد

مریمی گیر سه ژیچ دادم به استاد و روزنامه رو گرفتم هی گفتن مریم شعرت نیست گفتم اون مریم شاید شعرش باشه
گفتن نه گفتم خوب بدین ببینم اشکال نداره
به رها گفتم روزنامه استادو بده
استا خندید گفت ببر جات خالی به زور گرفتم هم شعر تو توش بود هم من
فقط یکی بود اونم گرفتم

شعرت این بود:
پر از گردو غبارم ببین با من چه کردی؟

خدایش خیلی زیبا بود دستت در نکنه خیلی خوشم اومد

درباره ساینا باید بگم دقیقا بی کاره

آرش سه‌شنبه 23 مرداد 1386 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام
.
دلبستگی را رها کردم
.
بابت همه ی محبت های خواهرانت ممنون
.
فقط ...
.
بی معرفت رفت
.
خداحافظ همین حالا

بهار سه‌شنبه 23 مرداد 1386 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.in-mordad.blogfa.com

سلام دوست من وب واقعا جالبی داری مطلب بالا قشنگ بود.
خوشحال می شم به من هم سر بزنی.
سربلند باشی

مریم همراز عشق چهارشنبه 24 مرداد 1386 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام مریم آپم بدو

تینا و اهورا چهارشنبه 24 مرداد 1386 ساعت 06:44 ب.ظ http://haft.persianblog.ir

قدم زنان آهسته
بز لب دیوار..
چشمانی بسته ...
دست در جیب....
نفس من آرام است.
در آرزویی ساده ها را می نگارم ...
نبودن او بودن مرا نقض است ...
آهای عشق من فریاد نیست.. درد و غم نبودنش نیست...
لیک عشق وجود اوست... آه من این دنیای شرمست که خیره بر نگارم طالعی نحس می پرورد در فکر...
حال می گویم دیوار دیوار کوی اوست
عشق به غقلم می خندد گر مرا پاس وجود نباشد............

نسی جوون(غمگین) پنج‌شنبه 25 مرداد 1386 ساعت 02:24 ب.ظ

به نام خدا
سلام مریم جوونم...خوبییی؟
نه مریم جوونم اگه دلبسته هم باشی و لی تصمیم به رفتن بگیری مطمئنم که دیگه دلتنگ نمیشه...
راست میگین فاصله بین عشق و نفرت یه قدمه....
یا حق!

سینوهه شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 06:30 ب.ظ

شاید یه روزی یه جایی یه جوری دوباره اهلی شدم.
پایان آغازم.
من آپم.
ایام به کام

الیس یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.rahzan2.persianblog.ir/

زیباست

دل دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 03:04 ب.ظ

الهی هب لی کمال الانقطاع الیک

این پست شما در این جمله ی دعایی امام حسین علیه السلام خلاصه شده است

ولی این جمله ی کوتاه علاوه بر این مضامین گسترده و ناب دیگر ی را هم در بر دارد

خوشحالم که پرتو اندیشه هایت از چنین افق های بلندی می تابد

آفرین

مریم همراز عشق سه‌شنبه 30 مرداد 1386 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام مریمی

آپم بدو اگه آب دستته بزار بیا بدو

برات ترشی قارچ درست میکنم

تی بلامیسر

من ترا غشد یا قش به هر حال املام بده می دونی به کسی نگو برام میخندن

ههههههه

تا بعد

سینوهه چهارشنبه 31 مرداد 1386 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام رفیق
بمب انرژی کیهانی.خیلی خوبو دلنشین صحبت میکنی حرفات آرومم کرد.راستی من مشهدم برات دعا میکنم.جواب کامنتتم گذاشتم. دلت خواست نگاه کن.
بای بای

ایام به کام

مجید پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 09:04 ق.ظ http://del-morde.blogsky.com


سلام. جالب بود ولی چرا که نه؟ چرا آسمون دلبسته ی ماه نشه. چرا روز و شب برای بوسه گرفتن از هم غروب و طلوع نکنن. اصلا کی گفته نباید دل بست. آره قبول دارم اگه دل ببندی یه جوری می شکننش که از هرچی تو دنیاست زده می شی ولی می دونی دلیلش چیه اینه که به بد چیزایی دل می بندیم. مثلا عاشق آدما بشیم عاشق عشق بشیم که هیچوقت تموم نمی شه. نارو نمی زنه.
خلاصه جالب بود اگه دوست داشتید یه سری هم به من بزنید دلتون وا میشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 09:06 ق.ظ

ببخشید یه کلمش جا افتاد
مثلا بجای اینکه عاشق آدما بشیم عاشق عشق بشیم که هیچوقت تموم نمی شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد