پاکی آسمان...

آسمون خاکستری

عادت کرده ام

           پاکی آسمان را

                     با قلب تو اشتباه بگیرم!

اشتباه عادلانه ای است!

آسمانی که ناگزیر

              آبی هایش سهم تو شد

                               خاکستری هایش سهم من!!

نظرات 23 + ارسال نظر
ایلیاد پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 02:22 ب.ظ http://luna.blogsky.com

من حسینم ... پناهیم .

خودمو میبینم ، خودمو میشنوم ، خودمو فکر میکنم
تا هستم جهان ارثیه ی بابامه
سلاماش، همه ی عشقاش، همه ی درداش، تنهاییاش ...
وقتیم نبودم ، مال شما .

اگه دوست داری با من ببین
یا بذار باهات ببینم
با من بگو ، یا بذار با تو بگم
سلامامونو ، عشقامونو ، دردامونو ، تنهاییامونو ...

::حسین پناهی::

مریم همراز عشق پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام خوبی

مریم عالی نوشتی

جدیده؟

امروز زونامه کرفنتم

شعر سردار جنگل رو چاپ کردن

خیلی زیبا نوشتی ایول

موفق باشی گلم

سیاوشی پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 02:33 ب.ظ http://arezoo62.blogsky.com

سلام مریم جوون خوبی
خیلی قشنگ بود چه توصیف باحالی..........
دلت شاد........ در ضمن ممنونم از لطفت

گیتار و شعر پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 05:09 ب.ظ http://tasharnameh.blogfa.com/

سلام...!به شدت زیبا بود دوست قدیمی...لذت بردم...می بینمت به رسم قدیم...یکشنبه!

سینوهه پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام گله
توصیف زیبایی کردی.توی اغلب عشقا آسمون یکی باید خاکستری بشه تا آسمون دل دیگری آبی.خیلی زیباو دلنشنین بود.

ایام به کام

خاطره پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام
خیلییی قشنگ بود خیلی

نسی جوون پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 11:06 ب.ظ http://www.lovelytimes.blogsky.com

به نام خدا
سلام مریم جوونم...خوبی عزیزم....؟
ببخشید من دیر به دیر میام....
آخه وضعیتم خیلی خوب نیست....
بعدشم تازه اهواز نبودم....
واقعا شرمنده....
خوبی که....؟ در چه حالییی.....؟چه کارا می کنی عزیزم...؟
قلب منو از تو جدا هرگز نکرده هیچ کسی
تو سهمی از وجودمی نگو به من نمیرسی
نگو که بین منو تو نشسته سایه کسی
نگو که از من دور شدی نگو به من نمیرسی

سینوهه جمعه 2 شهریور 1386 ساعت 10:30 ق.ظ

مریم عزیز سلام
یه چیزه دیگه بگم برم.
سعی بی ثمر نکن تغییر کنم...هیشکی نمی فهمه چه حا لی دارم ...چه دنیای روبه زوالی دارم...مجنونمو خسته از لیلیا... خیلی دلم گرفته از خیلیا

عشقت جاویدوایام به کام

درویش جمعه 2 شهریور 1386 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.yaas255.blogfa.com

احسنت! خیلی خوشمان آمد
به ما هم سر بزنید!!

سینوهه شنبه 3 شهریور 1386 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام مرسی از الطاف بی دریغت.
الان دیگه غم وغصه های خودمو فراموش کردم دیگه برام مهم نیستن. با غمو غصه های عزیزی آشنا شدم که سخت متحولم کرده وانقلابی درونم بر پا شده و اندوهم جلوی بزرگی غم اون پشیزی نیست.....
با معنا ی عشق اصیل وپاک آشنام کرده به سلوک وخلسه ای فرو رفتم که حالا حالا ها هوشیار نمی شم.
دیشب با پاکی عشق اون شب زنده داری کردمو ونیایشو پله پله تا اوج عشق پرواز کردم وحضور آگاپه رو با همه یوجود حس کردم.باز هم ازت ممنونم عزیزم.

ایام په کام و عشقت پاینده

علی یکشنبه 4 شهریور 1386 ساعت 02:24 ب.ظ http://a-r-f.blogfa.com/

سلام مریم خانم
وقت بخیر
از پست جدید شما دیدن کردم .
باید بگویم واقعا از دست نوشته های زیبایی برخوردار هستید . خلاصه و مفید اما پر معنا و پر محتوا .
خیلی خیلی قشنگ بود . تبریک میگم .
یا علی

سینوهه یکشنبه 4 شهریور 1386 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام
تبریک؟؟؟؟!!
مثل اینکه منظورمو بد بیان کردم.من ازغم عشق وبی وفایی معشوقشش متحول شدم .از اینکه با همی بی وفلیی اون هنوز با همی وجود دوسش داره. نه اینکه من عاشق شده باشم.!!
حالا حالا ها دلمو به روی عشق بستم و تحمل عوارض بد از عشقو ندارم.اما شاید یه روزی یه جایی یه جوری دوباره عاشق شدم . برام سخت دعا کن که خیلی خستم.

ایام به کام ودلت شاد !

نسی جوون یکشنبه 4 شهریور 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.lovelytimes.blogsky.com

به نام خدا
سلام مریم جوونم..خوبی؟
مریم امروز جواب سفارت اومد....
به من ویزا ندادن....
ای بابا مردشور این زندگی....:دی
یا حق!

نسی جوون دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 03:57 ب.ظ

به نام خدا
آره مریم جوون گفتن به خوشکلا ویزا نمیدن:))))
گفتن خوشکلارو نمی زارن برن اون ور:خنده
یا حق!

سینوهه سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام مریم جان
کاش این تحول مثل خوره منو نمی خورد. یه تحول شاد بود تا از با ر غمام کم کنه نه که اونارو صد چندان کنه......
خیلی دیر دیر آپ میکنی.آپ کردی خبرم کن.

مریم همراز عشق چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام مریمم
چی میکنی تو ایول

شعر دل جوون رو میگم
مریم خیلی خوشحالم که هر روز پیشرفتهای ادبی تو رو می بینم یعنی میشنوم

مریم خوشحالم دیشب دیدمت
باورت نمیشه

مریمممممممممممممممممممم خیلی ماهی

مریمممممممممممم آپم بدو شعر خودمو گذاشتم برا حضرت مهدی خیلی رو دارم من هنوز خوب تموم نشده یه جاهای سکته داره توش بیا کمک کن بیا

نسی جوون چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 02:55 ب.ظ

به نام خدا
سلام...خوبیییییی؟
مریم جوونم عیدت مبارک.....

نسی جوون پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 04:22 ب.ظ

به نام خدا
سلام....
خوفم به خوفی تو جیگری......
چشم رو جفت چشام....
تو جوون بخواه...:دی(کی بده) :خنده
واقعا هم ژیگول شدماااااا:خنده
موهام و کوتاه کردم همشون سیخن تو هواااااااا:دی
مامان نمی زاره برم بیرون:دی
می گه دخترم و چشم می زنن:تعجب:دی
خوشکلی هم شده واسم درده سرااااااااااااا:خنده
یا حق!

Tini Talker پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.deadly-space.persianblog.ir

سلام
ممنون... از این به بعد حتما بهت سر می زنم

نسی جوون پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 10:25 ب.ظ

به نام خدا
هه هه هه .....خوفییییییییییی؟
خودت گفتی تحویل بگیر..:دی
البته قبلش می خوام دعوا کنم....:عصبانی
لینک من کووووووووووو.....؟
هااااااااااا؟
هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نیست....:عصبانی
خوب حالا بگو بینم در چه حالییییییییییییییییییییی؟
خوفی....؟خوشی....؟خرمی...؟سرحالی...؟دماغت در چه حالیه:دی
مریم می خوام دست کنم تو چشمه یه نفر....
تو اجاره میدی...؟
یا حق!

مریم همرازعشق جمعه 9 شهریور 1386 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام گلم

مممنون که اومدی

از نظر لطفت هم ممنونم
به آرزوهات بررسی

داستانک شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 10:56 ق.ظ http://dastanak.tk

ایقدر بخشنده نباش پلیز!
مثل اون کلاه برداری که زمین های کره ی ماه رو چند سال پیش فروخته بود !!
آبی آسمان سهمه همه س
شاد باشی
همین/

درویش شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.yaas255.blogfa.com

سلام سلام سلامچه! خیلی ... یعنی خیلی ها!... جالب بود یعنی به اسم وبلاگت خیلی می خورد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد